Za uczestnikami XXIII Wyjazdowej Konferencji Koła Członkowskiego Biur Rachunkowych 4 intensywne dni, wypełnione branżowymi szkoleniami i wiedzą niezbędną do prowadzenia księgowości klientów, niezliczonymi pytaniami i dyskusjami z wykładowcami, a także praktycznymi wskazówkami naszych ekspertek jak usprawnić pracę biura. Konferencje wyjazdowe to także spotkania, rozmowy i wymiana doświadczeń z innymi właścicielami i pracownikami biur rachunkowych. Ale przede wszystkim – konferencje wyjazdowe – to niesamowita energia i fantastyczni ludzie!
A energii nie brakowało pomimo harmonogramu naszpikowanego szkoleniami z rachunkowości, podatku VAT, podatków dochodowych oraz naliczania wynagrodzeń w 2025 roku. Przez często zawiłe przepisy po mistrzowsku przeprowadziły uczestników nasze ekspertki: Agnieszka Gajewska – biegły rewident, Elżbieta Młynarska-Wełpa – specjalistka z zakresu kadr i płac, Joanna Podkówka-Sędek – specjalistka z zakresu podatku VAT oraz Katarzyna Tomala – prawnik, doradca podatkowy, które niestrudzenie, nawet po zakończeniu szkoleń, odpowiadały na wszystkie pytania.
Ważne jest jednak zachowanie równowagi, a możliwość zintegrowania się i nawiązania nowych zawodowych znajomości to obok aktualizowania wiedzy równie ważny powód, dla którego właściciele i pracownicy biur rachunkowych tak chętnie uczestniczą w konferencjach wyjazdowych. I właśnie dlatego, zgodnie z tradycjami lat ubiegłych, zorganizowaliśmy dla naszych uczestników uroczystą kolację, podczas której nie tylko mogli spróbować przepysznych potraw, ale także potańczyć. Po intensywnym wysiłku umysłowym trzeba się przecież zrelaksować 🙂